//Forever Imperfect
What this?!

Friday, November 23 @ 09:24 | 0 Comment [s]

*this picture for Muhammad Ari Putera bin Abu Bakar :')*

Weh korang weh weh! Erk sorry tak bagi salam dulu, excited sangat maybe :D Assalamualaikum. Haritu aku stalk perempuan tu, alah betina miang tu haha. Tetiba ternampak gambar dia tengah karaoke dengan Ari. Sentap abis guaaaaa. Serious k sentap! Lama aku tengok gambar tu. Tapi aku bukan tengok perempuan tu aku tengok Ari je. Hakhak~ Ergh menyirap pun ada. Sedap-sedap je dorang pergi karaoke. Tak boleh tahan dorang nyanyi lagu memori berkasih. Hotak dia! Aku tahu ah aku dengan dia dah takpe pape. Tapi hmm..... Aku macam tahu je dekat mana tempat tu, maybe dekat angsana or alibaba. Kalau Ari dengan Wan bawak motor mesti dia naik motor dengan Ari. Huwaaaaaaaaaaaa :'/

Ari tak pernah pun bawak aku. Langgar bendol betullah. Pagi tadi aku mimpi Ari :/ Ni first aku mimpi dia after break. Means dia rindu aku ke aku rindu dia haa? Mimpi tu pelik maybe. Aku cerita dekat Am pun dia tak faham hahaha. Lepastu boleh keluar family dia pulak. And ada satu part tu aku tercubit dia punya pinggang. Wuuuu xD Apa makna mimpi aku ni? Pelik ah. Macam-macam aku mimpi semalam dengan pagi tadi. Maklumlah bangun pukul 2.30 hukhuk. Chill ah cuti sekolah an an. Time for rilex baby. Uh uh uh ;D 

Woi aku nak cerita pasal Ari bukan pasal cuti sekolah -.- Ish geram ah dengan minah tu. Aku kira baik lagi panggil kau minah. Ikutkan hati BABI je aku seru kau. Kalau korang nak tengok muka dia yg ugly tu search Eyda Pendekk dekat fb. Hahahaha :3 Tak boleh blaa Am boleh cakap dia "cute jugaklah". Eeee wtf? Nak mati aku dengar. Sumpah sampai mati aku benci dia! Tiada maaf bagimu! Heh kalaulah dia baca benda ni kan bagus. Suka gila aku! Happy seumur hidup. No more sadness, no more crying. Always happy. Haha. 

Sabtu bila entah aku terjumpa dia dekat bazaar karat. Time tu aku dengan ekin tengah tawaf tetiba aku macam nampak rambut kerinting. Macam kenal je rambut kerinting tu tengok ah sikit muka dia. Rupa-rupanya adik dia Eyra. Kejap lagi ternampak dia. Aku main jeling-jeling dengan dia. Sweetkan kan kan? Comel je aku ni. Macam nak meletop jantung time tu. Cepat-cepat aku tunjuk ekin muka perosak rumah tangga tu lepastu cepat-cepat aku blaa. Tak tahan siot! Elak kena bunuh je dia tu! Hissssshhhhhh *mata merah sambil pegang cangkul* K i hate her so much so i dont want story about her again. Bye. 
Oh i forgot to say something for you. I HATE YOU VERY MUCH. I WONT FORGIVE YOU UNTILL I DIE. EVEN YOU DONT KNOW WHO I AM BUT I KNOW WHO ARE YOU. I WILL ALWAYS LOOK OUT YOU. WATCHOUT! YOU WILL NEVER LET FROM ME! REMEMBER THIS BITCH! 


Older Post | Newer Post
♡ Disclaimer ♡


Hye and Assalamualaikum. Eny here ♥ Have visited my blog don't forget to follow okay. Please respect my blog. One more thing, please don't be a copycat! Im only ordinary person. Thank You ^_^


Navigations!

Diary Nur Enysafiha I Love You




Speech!


What you did, you get back. What goes around comes around :)

anie