//Forever Imperfect
Forgive me? :'(

Wednesday, November 28 @ 02:06 | 0 Comment [s]


Hi, assalamualaikum. Mood asyik nak update blog jeni xP Hm tak tahu nak cerita apa :/ Ramai cakap dunia dah akhir zaman. Dunia nak kiamat. Hm aku tahu tapi pleaselah jangan cakap lagi. Aku takut. Allah je yg tahu kiamat bila. Allah yg tentukan semuanya. Banyak tanda kiamat yg dah jadi. Hm seriously takut gila. Siapa yg tak takut kiamatkan. Hmm doa je yg mampu :'(

Sejak dua tiga empat lima enam menjak ni aku rasa macam lain macam je. Serious lain. Aku tak pernah rasa macam ni. Rasa macam ajal dah dekat. Hmm. Tak tahu kenapa. Asyik terfikir pasal mati, kiamat, mati, kiamat. Bila time nak tidur, termenung, sorang-sorang mesti aku ingat kiamat, ingat mati. Macam-macam lagi aku terbayang. Maybe ni petunjuk yg Allah bagi. Hidayah yg Allah bagi. Dia sayang aku lagi. Sometimes aku takut nak tidur sebab takut tengah-tengah tidur Allah cabut nyawa aku. But aku tahu bila-bila masa je Allah boleh cabut nyawa kita. Semuanya Allah dah tentukan. Tarikh mati kita semua. 

Aku mengaku selama aku hidup ni banyak sangat dosa aku. Tak kira besar ke kecik. Aku pernah cakap aku nak mati sebelum hari kiamat tapi aku taknak mati sekarang :'( Ya Allah janganlah kau tarik nyawa aku sekarang. Aku mohon sangat-sangat. Kau berilah hidayah pada aku. Kau ampunkanlah segala dosa yg dah aku buat. Aku tahu terlampau banyak dosaku tapi cuma keampunan dariMu je yg aku mahukan, yg mampu membersihkan diriku dari segala dosa. Semuanya terletak di tanganMu. Hm Allah always beside me  InsyaAllah amin :')


Older Post | Newer Post
♡ Disclaimer ♡


Hye and Assalamualaikum. Eny here ♥ Have visited my blog don't forget to follow okay. Please respect my blog. One more thing, please don't be a copycat! Im only ordinary person. Thank You ^_^


Navigations!

Diary Nur Enysafiha I Love You




Speech!


What you did, you get back. What goes around comes around :)

anie