//Forever Imperfect
Blablabla~

Thursday, November 22 @ 09:55 | 0 Comment [s]

*comelnya kucing tu, sama macam aku xD*

Firstly assalamualaikum :) Cuti sekolah ni aku jadi muflis sebab takde duit belanja. Hmm kalau tak seminggu dapat rm20. But now? Ayah bagi rm10 je. Tu pun kadang-kadang. Nasib baik kalau aku keluar ayah bagi duit hahahaha :3 Aku rindu semua orang :( K blah ah pasal cuti sekolah ni. Hm blog aku lawa tak? Lawa tak? Hee penat aku edit auu >< Puji ah sikit :* Please please please?

Aku rindu Ari ah :'( Kenapa aku ingat dekat dia ni? Hmm sedihnya bila mengenangkan kenangan aku bersama dia :'/ *muntah* Lagi-lagi tengah dengar lagu apa entah dekat blog siapa entah ni. Feeling abis beb Y_Y Hmm tadi baru lepas oncall dengan syahrul. Dia kata lagu tu sedap, aku kata lagu tu comel. Dia layankan aje -.- Aku dengan syahrul sekarang dah rapat sikit. Eh yeke? Uhuks uhuks. Aku tengah tunggu bear aku ni. Dia tak bagi-bagi :/ Weh-weh tadi syahrul kata "Meh sini rapat-rapat. MissYou!" Hahaha aku saja buat-buat tak dengar apa dia cakap xP Then dia kata aku pekak. *lap hingus*

Actually aku tak tahu aku cerita pasal apa ni :3 Semua masuk haha. Tak focus aku nak type, asyik melayan chat je. Aku dah lupa setiap ayat yg inginku ungkapkan. Ceh hahaha xD Nanti-nanti jelah aku ingatkan balik. Now type je apa yg aku nak type. Raja ada crush T_T Nanti dia mesti tak layan aku sangat. Asyik sibuk dengan crush dia je. Hm aku rapat dengan dia je. Dia je yg selalu jugaklah layan aku -,- And dia yg selalu ejek aku pendek. Dia yg selalu tak puas hati dengan aku. Dia yg selalu taknak mengaku aku lagi comel dari dia. Hahahaha.

Eh eh! Lupa nak bagitahu. Ayin kata dia nak bagi aku hadiah birthday! Wuuuuuuuu, even birthday aku dah lepas haha. Baiknya ayin :* Dia janji dengan aku nak bagi 15/12 masa gath lalacola family. Agak tak sabar ah haha. Tapi aku tak tahu ah aku hang ke tak. Hmm. Takpe ah, tunggu je. Good luck SPM for ayin! Yeayy haha :3 Hujung-hujung aku nak cakap ni result final exam aku hmm cedih T.T Dapat dua A je and ada sau D. Nak tahu D tu apa? Of course SEJARAH! Kimek dia ah --" Penat aku baca buku, berusaha sedaya upaya xD Ayat skema siak haha. Aku tak tahu apa aku merepek. Dah jauh terpesong. Eh? Kbye :*


Older Post | Newer Post
♡ Disclaimer ♡


Hye and Assalamualaikum. Eny here ♥ Have visited my blog don't forget to follow okay. Please respect my blog. One more thing, please don't be a copycat! Im only ordinary person. Thank You ^_^


Navigations!

Diary Nur Enysafiha I Love You




Speech!


What you did, you get back. What goes around comes around :)

anie