//Forever Imperfect
BFF? Ha ha ha.........

Friday, November 16 @ 11:25 | 0 Comment [s]

                                                                           
     Assalamualaikum i nak cakap yg i rindu friendship kita yg dulu :'> Seriously i rindu GILAAAAAAAAAAAAAAAAA!! I tak tahu macam mana nak cakap lagi. Hm kalau dulu kita selalu sama-samakan? Pergi mana-mana mesti dua orang. Dan bukannya tiga, empat, lima, enam, tujuh, lapan, sembilan, sepuluh. Only TWO! Please understand what i meant. Picture dekat atas tu melambangkan kita bestfriend forever :* Ceh haha gedik noh. Joke k joke. Masa tu kita memang rapat gilakan b? Macam isi dengan kuku. Eh? Hahaha~ Hmm hmm.

But now everything is changed! Bukan sikit but MORE! BANYAK beb BANYAK. Faham tak maksud banyak? Hm i feel very sad. Aku tak tahulah kenapa kau berubah. Aku sedar kau dah berubah sejak kau rapat dengan dia and then kau mula rapat dengan dia then dia then ramai lagi. Dorang bawak kau masuk geng sana geng sini. Aku tahu selama ni aku memang budak........ tapi aku tak pernah bawak masuk kau kan. Sebab aku pun tak rapat dengan.......... Aku segan dengan dorang. Tapi takpelah sekarang kau dah kenal dorang lebih dari aku kenal dorang. Ha ha ha ha ha.......... 

Dahlah malas aku nak cerita pasal tu. Now aku nak cerita pasal kita berdua je k sayang? Hakhakhak xD Siapa yg tahu aku dengan kau dulu rapat macam mana je tahu kau dah banyak berubah. Aku dengan kau macam mana sekarang. Aku dah tak rasa kita ni BFF. K kau pun sekarang dah ramai MEMBER. Dah jadi HOTSTUFF. Wuuu kakak panas. Memanglah lain. Semua mesti nak kena ubah. Kankankaaaaaaaan? Sokay aku faham -'- 

Tapi aku tak boleh tahan member aku semua ingat nama kau tak ingat nama aku. Kimak dia ah! Ni dah lebih! Semalam hang pun budak sekolah dengan budak class aku tegur kau bukan nak tegur aku. Bangsat! Takpe, aku sabar. I kan penyabar, uhuks uhuks. Sabar itu separuh daripada Imaaaaaannn :) Just wait and see bila i dah tak boleh nak sabar dengan semua bala yg datang. Jangan terkejut k baby. Dah ah malas nak cerita dengan lebih lanjut xP K papai. Muuuuaaahhh sayang you much bff :*


Older Post | Newer Post
♡ Disclaimer ♡


Hye and Assalamualaikum. Eny here ♥ Have visited my blog don't forget to follow okay. Please respect my blog. One more thing, please don't be a copycat! Im only ordinary person. Thank You ^_^


Navigations!

Diary Nur Enysafiha I Love You




Speech!


What you did, you get back. What goes around comes around :)

anie