//Forever Imperfect
Thanks for everything what you do for me :'>

Sunday, October 21 @ 02:34 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum. Dimulakan dengan bismillah, diakhiri dengan alhamdulillah~ K cerita gua kali ni sedih *muntah* Tak abis-abis nak cerita pasal anak Abu Bakar ni --" K first sampai hati dia buat aku macam ni. Aku sedih gila T.T Dia dah tahu aku sayang dia sangat-sangat then dia buat aku macam ni. Dasar JANTAN -'- Berasap dah ni tunggu nak meletop je. Aku sanggup tunggu dia, aku sanggup cintaku diduakan :P Hahaha tapi dia tak pernah nak hargai aku. Apa salah aku sampai dia buat aku macam ni? Apa yg aku dah buat? Aku dah cuba sedaya upaya jadi yg terbaik untuk dia tapi ada ke dia perasan? Merana aku, sedih aku, gembira aku, merajuk aku semua? Aku percaya kau tapi kau buat aku macam ni. K takpe :') Sabar je yg mampu. 

Kita dah getback 1months lebih kan b? Lagi berapa hari je nak 2months. Aku punyalah tunggu 2months kita tu tapi kau hancurkan semuanya! Thanks :') Dengan penuh harapan, kesabaran aku tunggu monthsarry kita tapi kau tak pernah fikir. Kadang-kadang aku rasa aku ni penting ke, kau sayang aku ke, betul ke apa yg kau cakap dekat aku selama ni, betul ke kau tak main kayu tiga belakang aku. But aku tak pernah tanya kau, aku diam je. Aku sengaja nak tengok jauh mana kau boleh fikir pasal aku, perasaan aku. Aku sendiri nak tahu macam mana kau layan aku. Apa perasaan kau dekat aku. 

Aku tunggu kau 1year 2weeks 3days beb. Lama tak lama? Barjanggut kau tahu. Last-last kita getback, k fine. Memang berbunga ah hati aku dapat getback dengan kau. Aku bahagia sangat. K taknak cerita pasal tu lagi. Enough is enough, past is past </3 8 hari aku tak text kau sebab kau takde kredit padahal kau baru je topup. Haritu punya supersaver pun pakai kredit aku. Sampai dua jam lebih aku buat. Kau buat apa dengan kredit kau? Aku tahu kau mesti contact orang lain kan? Hmmm. Aku rasa nak nangis bila dapat text wan, dia cakap kau mintak break. Memang masa tu aku dah rasa tak sedap hati sebab tu aku on phone. Then dapat text tu. Ya Allah menyesal gila aku on Y.Y Macam nak hempas-hempas je handphone. Seriously aku tak boleh terima alasan kau. Langsung tak boleh terima. Mana-mana perempuan pun takkan terima dengan alasan yg kau bagi. Alasan dia "Dia dah MALAS NAK COUPLE. Dia nak PMR so ayah dia rampas phone, dia tak boleh nak text aku lagi. Logik tak? Orang gila pun pandai fikir logik ke tak.

Aku tak kisah kalau ayah dia amik phone dia. Aku faham. Tapi takkan lah ayah dia tak pulang-pulang balik. Fikir pakai otak ah. Nak bagi alasan pun bagi ah yg logik sikit. Ingat aku bodoh apa? Kau nak pmr? K sekurang-kurangnya aku boleh bagi support dekat kau. Pmr tak patut kau kaitkan dengan hal ni, Kau dah janji sumpah setia bagai dengan aku tapi hampeh. Satu benda pun tak jadi. K takpe lah. Tu yg kau nak kan? Fine. Kita break </3 

Haritu aku text izzat, dia kata kau ada dengan dia. Dia suruh aku call dia kalau nak cakap dengan kau. So aku call ah. Aku dah call kau suruh membe kau cakap dengan aku. Lepastu nak tipu yg tu kau. Weh aku kenal ah suara kau macam mana, kau takyah nak kencing aku. Aku bukan baru kenal kau satu dua hari. Last-last kau cakap jugakkan dengan aku. Tu pun just say "hello" je. Aku dengar je suara kau aku terus nangis. Aku tak cakap pape pun, aku try tahan air mata aku but tak boleh. Aku belum sempat nak cakap kau dah end call. Boleh meroyan doh aku. Lepas kau end call aku terus text izzat. Cakap aku nangis, badan aku gigil, sejuk. Izzat je yg banyak tenangkan aku. Thanks izzat :')

Masa malam monthsarry kita aku pesan dekat iera dengan izzat suruh cakap dekat kau Happy 2 Monthsarry. Tapi aku tak tahulah dorang cakap ke tak. Tepat pukul 12 aku wish dekat kau. Izzat suruh aku luahkan semua perasaan aku. So aku luahkan semua yg aku rasa, Aku tak kisahlah kau nak reply ke taknak. Jantung aku dupdapdupdap je lepas send message tu dekat kau. Actually aku takut sebenarnya nak text kau tapi izzat yg suruh. Takpelah, aku sanggup tebalkan muka sebeb nak suruh kau tahu macam mana perasaan aku bila kau buat aku macam ni. Biarlah kau nak kata apa pun. Nevermind.

Semalam aku nak stalk kau tapi tak jumpa nama fb. Aku cari ah dekat notification. Bukak je profile kau ada "Add as friend" K aku dah agak. Scroll punya scroll nampak kau comment-comment dengan betina lain. Aku baca je. Rupa-rupanya kau dah start rempit dengan dia, datang rumah dia bagai masa kau still dengan aku. Rempit dengan dia kau nak. Rumah dia kau sanggup datang, rumah aku? Kau kata jauhlah itulah inilah. Takpe weh takpe. Selagi aku boleh sabar aku sabar. Padahal rumah dia dengan rumah aku tak jauh mana. Kalau kau betul-betul sayang aku, tak kiralah jauh mana pun rumah aku kau akan datang jugakkan. Tapi?...... 

Aku stalk perempuan tu. Aku sakit hati dengan perempuan tu sebab dia melayan. Aku sakit hati dengan kau sebab pun sama melayan, kau tak geti langsung nak hargai aku. Takpeeeeeeeee, sokaaayyy. Kau jangan sampai aku dendam dengan kau. Aku ni jenis pendam dalam, kalau aku dah tak tahan. Kau tengok je apa aku buat. Number kau, conversation kita yg lama-lama, gambar kau semua aku tak delete lagi. Aku sayang kau tapi maybe ni yg terbaik untuk kau. Kau yg nak benda ni semua. Fine! Kau amiklah. Kau buatlah apa kau suka. Aku dah taknak berharap dekat kau lagi cuma aku tak boleh nak hilangkan rasa sayang ni. Aku tak tahu kenapa. Maybe kau penting dalam hidup aku. Ramai-ramai yg aku pernah couple, kau sorang je yg aku sayang gegila punya gila. Aku rindu kau. Kbye. Assalamualaikum :') I'll pray for your happiness no matter what happen. Although its break my heart :') 


Older Post | Newer Post
♡ Disclaimer ♡


Hye and Assalamualaikum. Eny here ♥ Have visited my blog don't forget to follow okay. Please respect my blog. One more thing, please don't be a copycat! Im only ordinary person. Thank You ^_^


Navigations!

Diary Nur Enysafiha I Love You




Speech!


What you did, you get back. What goes around comes around :)

anie