//Forever Imperfect
Adudu the fucker -'-

Saturday, October 13 @ 01:58 | 0 Comment [s]

Hi jangan disangkakan laut yg tenang tiada buaya. Actually cerita ni dah lama tapi baru nak diceritakan oleh kerana tiada masa untuk mengupdate. Lol. K haritu ada kem PRS dekat gunung lumut. Aku nak pergi sangat. Ayah dah bagi duit dah tapi disebabkan minah tak tahulah minah apa aku tak dapat pergi. Rasa macam nak sepak-sepak, tenyeh-tenyeh, ketuk-ketuk je kepala dia biar makin pendek. Seriously geram gila dengan dia! Dah excited gila nak pergi, dah plan dah nak buat apa, nak bawak apa semua tetiba dia buat hal. Buduh --"

Masa chulz text aku yg nama aku kena reject rasa macam nak nangis. Patah hati </3 Lol takde kena mengena. Cikgu dah reject nama aku so aku mintak ah balik duit. Banyak lemak nak amik duit aku. Masa dekat bilik kaunseling, masa cikgu bagi balik duit cikgu aminisa tanya "kenapa eny tak pergi?" "abistu dorang kata cikgu dah reject nama saya" "haritu siapa yg cakap awak taknak pergi" " mana ada. Entah taktahu" Ehh menyirap je aku time cikgu cakap ada budak bagitahu aku taknak pergi. 

Masa nak amik duit tu Raja datang sebab dia nak kaunseling lepastu ramai-ramai datang nak amik borang skor A. Masa aku amik duit Raja nganjing dia cakap "Eny saja taknak pergi eh" then semua ikut. Gilaaa mana ada! Haha. Tak boleh bla Hijjaz siap tengok aku lelama lagi sampai aku nak pakai kasut dia tengok. Makaii bengang kot :3 Takpe ah Hijjaz comel hahaha xD Dah keluar aku tanya ah chulz dengan ainur siapa yg cakap aku taknak pergi. Masing-masing buat muka tak tahu. Pandai korang berlakon. Clap-clap! 

Esoknya masa balik baru aku tahu kau yg ada nama dekat atas tu yg suruh cikgu reject nama aku! Masa aku tanya buat muka 5sen. MotherFucker _|_ Thanks to Farhah sebab bagitahu aku k :* Dah tahu memang aku angin ah. Aku tweet semua pasal kau, bagitahu dekat Nissa kau reject nama ku. Sebenarnya dorang semua dah tahu cuma dorang tak bagitahu aku. Lepas aku dah tahu benda ni baru Daus bagitahu. Sabar je aku, Aku bagitahu family aku. Ibu aku marah kau padan muka! Senang cerita kau memang dalang semua ni! Anugerah skrin doh  -'-


Older Post | Newer Post
♡ Disclaimer ♡


Hye and Assalamualaikum. Eny here ♥ Have visited my blog don't forget to follow okay. Please respect my blog. One more thing, please don't be a copycat! Im only ordinary person. Thank You ^_^


Navigations!

Diary Nur Enysafiha I Love You




Speech!


What you did, you get back. What goes around comes around :)

anie