//Forever Imperfect
Everything changed now :'/

Friday, August 24 @ 08:02 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum.... Hm dah raya keenam tapi rasa macam tak raya -,- Tahun ni tak pergi raya dekat kampung pun sebab Kak ngah Liza tunang. Spoill --" Duit raya sikit aa macam ni, mana boleh jadi :3 Back to tittle. Hm sekarang semua dah berubah. SEMUA DAH BERUBAH! BERUBAH! Semua dah tak macam dulu. Especially orang yg selalu dengan aku every week. Dulu kau selalu ada dengan aku, aku selalu ada dengan kau. Kita selalu ada sama-sama :'<

But now? Everything is changed :'( I feel so sad dear BESTFRIEND. I miss the old of you, old of us. Aku nak kau yg dulu. Kau yg selalu dengar problem aku, gossip dengan aku, ngumpat dengan aku, gurau dengan aku, kutuk-kutuk orang dengan aku, hang dengan aku, semua dengan aku. Please.... Getback with me. I really want you be my bestfriend forever back. Aku sayang kau beb. Tapi aku tahu kau mesti tak sayang aku. Kau tak pernah cakap kau sayang aku dekat blog kau, dekat status kau, dekat mana-mana jelah. But sokay. Aku terima. Memang selama ni aku je yg sayang kau. Tapi kau? Hmm hmm...........

Dulu kita selalu sama-sama kan kin? Sana sini sama-sama. Kena marah sama-sama. Makan sama-sama.  Tengok movie sama-sama. Tapi sekarang? Takde aku pun kau boleh jalan. Siapalah aku ni. Aku selalu teman kau pergi beli baju tapi kenapa semalam kau cakap aku tak geti pilih baju? Abis selama ni yg teman kau, tolong kau cari baju tu siapa? K takpe. Kau kan dah hot sekarang. Aku takde pun tak kisah. Ramai lagi yg nak jalan dengan kau kan kin? Ain ada, qiera ada, helaa ada, eryfun ada, aidil ada, zety ada, fulamak ada, semua ada. Dengan siapa-siapa pun kau boleh jalan. 

Kau tahu tak aku tak suka tengok kau rapat dengan orang lain. Aku tak suka tengok kau tinggalkan aku sebab kau dah ada orang lain. Lepastu orang yg kau rapat tu membe aku sendiri. Kalau dulu nak hang mesti kena ada aku. Kalau aku tak pergi kau pun tak pergi. Kalau aku taknak pergi kau paksa aku suruh pergi jugak. But now? Aku tak pergi kau pergi, aku taknak pergi kau dah takde nak paksa aku. Sebab apa? Sebab membe kau ramai lagi ada dekat bandar tu kaaaaaaaan? 

Dulu kite dua orang, sekarang kite tiga or empat orang. Kau dah rapat dengan ain, qiera, helaa, eryfun. Aku kecik hati gila-gila bila kau cakap dekat ain keluar dengan aku takde function sebab aku diam. Kau tahu kenapa aku diam? Selama ni aku mana ada diam kalau keluar dengan kau, ada je benda nak jadikan topic. Kau asyik dengan ain je so, aku diam aa. Kau jalan dengan dia, pimpin tangan dia. Tinggalkan aku sorang-sorang. Tapi aku sabar. Aku diam je. Aku terus takde mood nak cakap pape pun. Aku rasa macam aku ni menyusahkan kau je kan? Membosankan kau and so on. Kenapa kau tak cakap dengan aku dari dulu? Kan senang kau cakap dari dulu. Takde lah aku asyik keluar dengan kau je, Tapi takpe. Kau lagi banyak kali terasa dengan aku kan kin? Aku tahu, aku banyak buat salah dengan kau. Selalu kecikkan hati kau, tuduh kau semua. Sorry k? Aku mintak maaf. Sorry sesangat.....


Older Post | Newer Post
♡ Disclaimer ♡


Hye and Assalamualaikum. Eny here ♥ Have visited my blog don't forget to follow okay. Please respect my blog. One more thing, please don't be a copycat! Im only ordinary person. Thank You ^_^


Navigations!

Diary Nur Enysafiha I Love You




Speech!


What you did, you get back. What goes around comes around :)

anie