//Forever Imperfect
Crush

Saturday, August 4 @ 13:27 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum :) Act harini nak cerita pasal ari lagi haha ><" Hm now aku dah tak suka sangat dekat dia, dah tak sayang dia macam dulu lagi, dah tak tergila-gilakan dia macam orang gila lagi uhukk. Nak tahu tak kenapa? Seeebab aku dah malas nak mengharap dekat dia lagi. Penat kau tahu tak harhar -,- Eh nak tahu something tak? Ahax, aku ada crush phewitt. Nama dia kan-kan mana boleh bagitahu hohoho :P Dia tak tahu malu langsung. Muka tiang agaknya. Otak mereng gila dia tu. But aku layankan aje hehehe :> Tatatapikan disebalik kegembiraan ada kesedihan....


Dia ada cakap dekat aku yg dia ada crush. Hm patah seribu hatiku, bila megenangkan segala yg kita bina bersama lalalalala ~~ Dia siap bagitahu nama lagi beb. Fuhh memang waa stalk abis ah haha. Sokay lah, kalau ada jodoh tak kemana. Tak heran pun. Eh? *ahax. Crush dia tu biasa je, not bad lah. Ceh hahaha ^^ Dia bagitahu semuanya pasal dia dengan crush dia dekat aku. Then aku buat-buat dengar jelah harhar. Lantak kau lah weh.... Lepastukan lepastu, time kiteorg tengah text dia boleh tahu pulak yg aku suka dia. Halamak bengang abis ><" Masa tu dia tengah cakap pasal crush dia lah kononkan, aku pun ceritalah pasal crush aku jugak. Entah macam mana, entah di mana dia boleh tahu. Kantoii, mayu cungguh tite. Welkk-welk sikit c(: 


Dahlah biarlah dia dengan hidup dia, malas aku nak kacau -,- Biar dia bahagia di rumahnya... Tapi aku apa cerita? Aku diam jelah. Malas nak cakap apa-apa. Biarlah aku terus bersendirian dan biarlah aku membawa diri kemana yg aku suka. K? Fair and square ye dak? Ergh mengarut. Bye, asaalamualaikum. Aku malas nak cerita banyak. Biarlah rahsia. Shhhh shhhh :D 


Older Post | Newer Post
♡ Disclaimer ♡


Hye and Assalamualaikum. Eny here ♥ Have visited my blog don't forget to follow okay. Please respect my blog. One more thing, please don't be a copycat! Im only ordinary person. Thank You ^_^


Navigations!

Diary Nur Enysafiha I Love You




Speech!


What you did, you get back. What goes around comes around :)

anie