//Forever Imperfect
Like couple like single

Thursday, July 12 @ 07:00 | 0 Comment [s]

   
Assalamualaikum, hai, selamat sejahtera semua. Korang tengah buat apa? Sihat tak? Hm cuba teka kita nak story pasal apa harini haha :P K perut tengah kenyang sebab baru lepas makanhihi >< Eh next week dah start puasakan? Harhar korang dah ganti puasa yg lepas-lepas belum? Kalau belum baik ganti before Ramadan :D

Okay-okay nak start cerita ni, excited beb ahax :3 Hm hmm aku ni ada bf macam takde je ceritanya. Eh? Uhukk. Kalau macam ni baik single je -.- Lagi best. Tak gitu? LOL. Aku dengan kau ni macam anjing dengan kucing haha, takdelah sampai macam tu beb ._. Cuma macam friend-friend gitu je hekhek. Macam kawan. Hm macam kawan, faham kawan? Ish im so angry now! You know what means angry? --" Seriously makin lama makin menyampah aku dengan kau. Dahlah text macam haram~ Tu pun kadang-kadang je text aku. Meet kau pun macam taik, bbrrr

Masa hari ahad aku pergi kangka pergi rumah makcik aku, kau yg suruh aku lepak dengan kau but last-last kau halau aku. Amende ni weyh? Pergh bengang je aku -.- Kau punya ayat dah aa menyakitkan hati aku "Dah aa balik aa" Iyall lah weyh. Kalau boleh aku lempang kau memang time tu jugak aku lempang kau. Lantak aa depan membe kau ke apa ke, peduli apa aku. Kau dah halau aku depan membe kau, kau dah malukan aku depan membe kau, ada pulak aku nak simpati dekat kau. Ergh! Ikutkan hati aku dah lama aku break dengan kau tapi..... agak kesian haha sebab kau cakap macam-macam nak lembutkan hati aku. Choyyyyy. Kbyee tata :* 



Older Post | Newer Post
♡ Disclaimer ♡


Hye and Assalamualaikum. Eny here ♥ Have visited my blog don't forget to follow okay. Please respect my blog. One more thing, please don't be a copycat! Im only ordinary person. Thank You ^_^


Navigations!

Diary Nur Enysafiha I Love You




Speech!


What you did, you get back. What goes around comes around :)

anie