//Forever Imperfect
Alhamdulillah ♥

Sunday, June 3 @ 05:20 | 0 Comment [s]

Hai awexs haha :D Lame ite tak update blog kan-kan? Hm macam biasa tak tahu nak update apa --' Sebenarnya nak juga update blog omel ni tapi tak tahu macam mana nak mulakan cerita haha xD Okay, pada suatu hari saya bertemu dengan seorang anak raja yg sangatlah tampan dan tinggi. Ohemgii saya terpikat :O Saya selalu bermain-main di tempat putera selalu berjalan-jalan. Pada suatu saat putera itu datang ke tempat saya main kemudian dia bertanyakan nama saya. Mulai saat itu kami mula berkawan dan kami mula suka antara satu sama lain :* Setelah setahun kami bercinta, kami dikahwinkan Saya rasa sangat bahagia berada di samping suami saya iaitu Prince Charming yg saya impi-impikan selama ini

Eeeerrrr merepek gila aku -.-' Firstly aku nak lompat-lompat sebab dah habis exam! Yahooooooo! *baru mid year dah over* Penat tahu tak 24jam asyik nak kena hadap buku je *actually buka tutup je, tak baca pun* Hm tak tahulah macam mana result aku nanti. Minta-mintalah okay, amin.... Secondly aku nak wish Happy Holiday sebab dah mula cutikan. Untunglah korang pergi holiday, aku.... Duduk rumah besarkan bontot, besarkan badan hahaha :D Cuti ni aku nak makan je, tak kenyang-kenyang. 24jam makan. Ergh manalah tak gemuk --' K thirdly aku nak cakap terima kasih banyak-banyak yg caring pasal aku, yg tanya aku pasal excident tu apa semua. I appreciate much k :* Ya Allah tak sangka benda yg aku tak pernah alami selama ni terjadi.... K aku taknak cerita panjang-panjang pasal excident tu, sangat menyedihkan :/ Nak tengok muka aku dengan kereta ayah aku time excident tu? K let's go!
V
V
V
V
V

  Ya Allah terukkan kereta ayah aku? Tuhan je yg tahu macam mana rasanya time kejadian ni :') Tapi Alhamdulillah aku dengan family aku selamat. And yg paling penting ayah dengan ibu aku selamat

Haaa look at my face. Owh has blood at my eyebrows :O Aku luka dekat kening and benjol dekat dahi. Tangan aku dua-dua bengkak, ergh sakit gila nak gerak. Luka dekat kening tu dalam k, sampai sekarang tak hilang lagi :/ But sokay, Im thankful that Allah still loves me and give me a chance to live in this world ♥  *actually excited nak balik kampung sebab dah lama tak balik kampung and ada kenduri tu yg pakai baju kurung :)* 
 Thanks again for who caring and concerned at me and my family :') Thanks to anyone who visited me and my family :') And thanks for who ask me how about the excident :') With a lot question to me about excident I guess I can know that you are care about me :') Thanks again ebelibadi :) ILoveYouAll  


Older Post | Newer Post
♡ Disclaimer ♡


Hye and Assalamualaikum. Eny here ♥ Have visited my blog don't forget to follow okay. Please respect my blog. One more thing, please don't be a copycat! Im only ordinary person. Thank You ^_^


Navigations!

Diary Nur Enysafiha I Love You




Speech!


What you did, you get back. What goes around comes around :)

anie