//Forever Imperfect
Pelanduk dua serupa

Saturday, May 19 @ 04:20 | 0 Comment [s]

Haaaaaaaiii *lambai tangan* Lama dah tak update blog ni kan. Lipas, tikus semua ada. Makin lama rasa mcam makin malas nak update :3 Nak cerita pun tak tahu nak cerita apa. Skrang ni kite active dkat twitter :) Skrang baru tahu yg twitter tu best. Kalau tak...... Hmm bukak tutup bukak tutup jelah. Act tak tahu nak tweet apa sbb tu bsan haha. Skrg baru sibuk nak tweet sane tweet sini >< Patutlah dorang ckap twitter best rupa-rupanya mmng best pun hahaha :D Facebook skrg dah mcam loji dkat blakang kenange! Mnyampah k! Timeline lah apelah. Selerak nak mampui -__- Twitter pakai timeline, facebook nak jgak :3 Mark Zurkeberg *betul ke eja nama dia haha* ni mmng mengade!

Skrang musim exam kan? Haih bilalah nak abis -__- Rimaslah aku nak duduk bace buku tiap-tiap hari. Penat. 2weeks pulak tu. Exam mid year pulak tu. Ibu aku suruh aku buat betul-betul, bace buku. Sbb tahun ni kan aku turun kelas hihihi >< Sebenarnya nak cerita pasal pelanduk dua serupa :O Muka die sebijik sebadak mcam muka Ari. Ya Allah.................. Kenapelah Kau jadikan muke die sebijik mcam orang yg prnah aku cintai dulu? Semakin aku tkboleh dan susah untk mlupakan dia *ceh ayat lagi nak jiwang, ape celop tok* Die budak form3 skolah aku. Act tahun lpas aku prnah nmpak die sbb tahun lpas die form2, skolah ptang same dgn aku. Tiap-tiap hari aku dok tngok muke die time bratur nak balik. Knapelah die masuk pagi? Knapelah die form3? Knapelah die tak satu klas gn aku? Kenape.................... :'/ 

Kdang-kdang die ade time aku balik skolah, naik motor. Die tnggu sape pun aku tak tahu. Klau aku lalu sbelah die, aku msti jlan lmbat-lmbat smpai kwan aku mrah aku sbb jlan lmbat sngat :D Tapi klau boleh aku tknak jlan, aku nak duduk je tngok muke die. Haritu aku nmpak die amik adik die. Rupenya yg slame ni aku tngok die time balik skolah tu sbb nak amik adik die. Nak tahu tak sape adik die? Adik die madu aku! Mmng trkejut gile bile aku nmpak adik die naik motor gn die :O Aku rasa mcam 'Eeerr betul ke ape yg aku nmpak ni? Farahin adik die?' Sumpah aku terus trcegat dkat situ. Smpaikan Dausz tolak aku suruh jlan. Ergh sentap k! 

Aku tak sngke org yg serupe gn Ari tu abg Farahin. Hari khamis kot die pergi amik adik die lagi. Aku nmpk die je aku trus slow. Smpai dkat sbelah die aku tngok muke die. Ya Allah............... Mcam nak pengsan je time tu. Sumpah sebijik gila muke Ari dgn die! Aku rase mcm hari-hari nak tngok muke die :') Masa nmpk Farahin pgang bahu die je aku dah jealous. Ape lagi bile nmpak dorg naik motor same-same. Astagaaaaaaaaa dorg tu adik beradik lah Eny! Kau dah knape nak jealous tak tentu pasal :3 Hm hmm untunglah Farahin ade abg yg serupe mcm Ari :'[ Boleh tak kalau aku nak rapat-rapat gn die? Mana tahu sangkut ke, hahaha bodohnye kau Eny :'3 Kau boleh tak terima hakikat yg kau gn Ari dah tkde ape-ape lagi? Kau boleh tklupekan Ari yg dah lame tnggalkan kau? Kau boleh tak stop ingt die, stop syg die? Kau boleh tak stop mngharap dkat die? K aku mngaku aku tak boleh buat semua tu </3 Aku tak kuat </3 Aku dah try buat semue tu tapi still tak boleh :'( Hmm biarlah aku mngharap dkat die smpai bila-bila, aku tak kisah </3

P/s: Conclusion- I never can forget him. I never can stop loving him. I never can stop remember him. I never can stop remember our memories :') And I dont know how long I want hope that he may never close again in my life :')


Older Post | Newer Post
♡ Disclaimer ♡


Hye and Assalamualaikum. Eny here ♥ Have visited my blog don't forget to follow okay. Please respect my blog. One more thing, please don't be a copycat! Im only ordinary person. Thank You ^_^


Navigations!

Diary Nur Enysafiha I Love You




Speech!


What you did, you get back. What goes around comes around :)

anie