//Forever Imperfect
I cant forget you :/

Monday, April 16 @ 00:25 | 0 Comment [s]

Hai hari ini kita tak sekolah :D Wuuuu malas gila nak sekolah o.O Eleyh awak
ni, awak macam rajin sangat nak sekolah kankankan >< Hihihi ^^ Okay
tak kesah. Lumrah budak sekolah kan. Dah biasaaa :D Tapi kan awak kan kita 
kan dah siapkan kerja sekolah tau. Percaya tak? Heheee tibatiba je hari ni kita bangun 
awal then terus siapkan homework. Rajin kaaan? Hihi >< Lepas siapkan homework 
iron baju, kain, tudung semua then tengok jadual. Fuyooo rajin gila kita hari ni. Tapi kan
tak sekolah pulak hahahaha. Membazir je kita rajinrajin hari ni ^^ Tapi takpa laa, 
bukan selaluu hihihi :P

Awak sebenarnya kita nak story pasal ex kita yang kita pernah cerita tu. Hm why I cant
forget him? Even dah 7months kita dengan dia dah takda apa apa relation. Apa
yang dia dah jampi dekat kita ni awak? Bomoh apa dia pakai ni awak? Kuat betul ilmu dia.
Kita selalu teringatkan dia. Kalau terjumpa membe dia time kita hang, mesti kita akan
tanya 'weyh Ari tak hang ke?' K soalan tu la yang selalu ada dekat mulut kita. Kita tak tahu
kenapa awak :/ Sampai naik muak diorang dengar kita asyik tanya benda yang sama je.
K kita mengaku kita still ada feeling dekat dia. But tak banyak pun, sikit jee >< And kita tahu 
dia mesti ada girlf but kita tak kisah. Kita tak pernah kacau life dia. Kita tak pernah kacau
relay dia dengan girlf dia. Kita tahu diorang mesti bahagia. Even kita sendiri tak tahu
dia dengan siapa sekarang hee :') But kita cakap macam ni sebab kita kenal dia. Dia akan
jaga orang yang dia sayang baikbaik. And dia akan try happykan girlf dia even dia 
sendiri tak happy. 

Hm dulu dia pernah bagi harapan dekat aku. Harapan yang dia bagi tu
tinggi sangat. Setinggi gunung dan langit k jangan mainmain ^^ And lastly
dia sendiri yang hancurkan harapan tu </3 Dia dah hancurkan hati kita wak </3 Dia
dah patahkan hati kita </3 Dia dah retakkan hati kita </3 Dia dah pecahkan hati kita wakk </3
Dulu dia bagi kita macam macam janji. But, satu pun dia tak tunaikan. Time
new year tu dia ada minta getback tapi time tu kita baru je coup dengan ex kita
mursyid tu. Takkan la nak minta break then getback balik dengan dia kan.
Start daripada dia call nak minta getback tula kita orang contact balik. After kita orang
break, dia terus tak contact aku, aku pun tak contact dia. Sampailah malam new year
dia call aku. Dia cakap dia menyesal tinggalkan aku macam tu je, dia menyesal 
dengan apa yang dia buat. K time tu dia dah cairkan hati aku but aku tak boleh nak
buat apa because dia lambat. Dia lambat seminit tahu tak!

Sumpah time dia call aku tu, aku gigil. Aku tak tahu pun yang tu number dia
sebab dia dah tukar number and number lama dia pun aku dah delete. So,
macam terkejut la kan. Aku pun dah tukar number. Lepas je break dengan dia aku
terus suruh ayah aku belikan number baru. Tak tahulah mana dia dapat number
aku. Ah nevermind la pasal tu -.- Aku angkat la call dia, then aku tanyalah 'Siapa ni?'
'Takkan tak kenal siapa ni?' 'Erkk suara macam kenal tapi tak tahu siapa. Siapa 
ni?' 'Alah cuba teka' 'Eaehh dia ni main teka teki pulak. Hm Ari ea? 'Eah kenal lagi rupanya'
'Mesti aa kenal, bekas kekasih kan? Haha' K sampai situ je aku bagitahu. Mana bole
banyak banyak haha. Then kita orang ketawa ketawa, gelak gelak. Tetiba dia tukar topic,
dia cakap dia nak minta getback. K tersentap gila aku time tu. Sebab tak sangka gila
k dia boleh cakap macam gitu. Macam mimpi pun ada jugak. Lepastu aku cakap la apa yang
perlu hihi >< Lepas aku bagitahu yang aku baru je couple dengan orang lain, suara dia
terus slow, macam kecewa gituu hahaha.

One week after aku couple, aku date dengan tut tutt haha. Boleh pulak
dia ikut aku date. Adoii, naik satu bas pulak tu. Act, aku couple dengan membe
dia :) Aku jadi sebesalah k, macam nak balik je. Dia tengok je kita orang. And 
tetiba membe dia Hadi panggil aku. Dia cakap macam ni 'Weyh kau nak tahu tak 
apa Ari cakap dengan aku tadi?' 'Amende?' 'Dia cakap dia menyesal gila putus
dengan kau, tinggalkan kau macam tu je' 'Owh hm' Aku tak boleh nak bagi apa apa 
respond. Aku just cakap tu je. Semua tu dah terlambat awak. Kita tak boleh nak
patahkan balik masa kita bahagia dulu :'( Sorry awak :/ Start daripada tu kita orang
selalu text, sampaikan boyf aku sendiri pun aku tak layan. Aku cakap dekat dia kredit
aku habis haha. Bila dia topup kan aku, aku text dia sekejap je then aku biakan dia,
aku text dengan Ari. Jahatkan aku :3 Hm semua tu untuk dia. Aku sanggup abaikan boyf
aku sendiri untuk dia. Dia pernah cakap dekat aku 'Ari akan tunggu Eny sampai Eny
break dengan Mursyid k?' Terharu gila bila dia cakap macam tu. Aku sanggup minta break
dengan mursyid sebab aku nak dia tapi tuptupp adik dia cakap dia dah ada girlf </3
Hati aku hancur gilagilagilaaaaaaaaaaaaaaaa kau tahu tak! Macam nak bunuh diri
pun ada. Hm aku redha :') Cuba tersenyum even aku sedih :') Lepas je aku dapat tahu, aku
terus text dia, aku cakap 'Hope Ari bahagia and happy dengan gf baru Ari. Kekal lah sampai
bilabila :')' 'Mana Eny tahu semua ni?' 'Ari tak perlu tahu mana Eny dapat tahu pasal ni. K bye. 
ILoveYou Ever Lasting' Dengan muka tak malu aku boleh cakap macam gitu :3
Astagaaaaaaaaaaaa :3 Heheheeee


#Please ignore my face :) My face like bigfoot haha :D K aku rindu time ni, first date kiteorg :'>
Panjang gila kan? Hihihi :') Semua ni aku dah simpan lama dalam hati aku. Aku sayang dia k. Kau jangan sibuk nak mengata aku bagai. Kau tak tahu apa yang aku rasa, kau diam. Aku sedih ni :') Aku ada pesanan ni nak bagi dekat dia hihihi >< 'Ari, Eny tahu Ari takkan baca segala benda yang Eny post ni tapi Eny harap sangat Ari baca :) Satu je Eny nak cakap, I Cant Forget You :')
    Kau jangan sedih Eny! Kau kuat! Aku tahu kau kuat! Kuat kan semangat kau Eny! K aku kuatkan semangat! Aku takkan couple dengan sesiapa selagi aku tak sedia sebab aku taknak benda yang sama jadi balik. Aku akan try selama mana aku boleh! Kau boleh Eny! K aku boleh! Cuba tersenyum walaupun hati perit menahan kesakitan :')


Older Post | Newer Post
♡ Disclaimer ♡


Hye and Assalamualaikum. Eny here ♥ Have visited my blog don't forget to follow okay. Please respect my blog. One more thing, please don't be a copycat! Im only ordinary person. Thank You ^_^


Navigations!

Diary Nur Enysafiha I Love You




Speech!


What you did, you get back. What goes around comes around :)

anie