//Forever Imperfect
Someone

Monday, April 2 @ 09:07 | 0 Comment [s]

Hyeeee bieee sayangg Eah biee, kau tahu tak aku sayang kauu? Kau mesti tak tahu enn? 
Kau memang! Kau bukan geti nak amek tahu pasal aku. Kau buat aku macam patung enn. K aku 
tahu kau tak sayang akuu but sokay :'< Asal kan aku sayang kau. Weyh, tiaptiap hary waa 
ngat luu, tiaptiap hary waa pike luu, tiaptiap hary waa tengok gamba luu, tiaptiap hary waa tengok text 
kitee K sweet en akuu? Aku tahu hahaha :D Kau ade cenggitu? Mesti takde enn? Aku kenal sangat
kau doh. Kau tak payah bagitau aku pun aku dah cukup tahu semuenye pasal kau. Kalau kau tak
anggap aku nie girlfriend kau pun takpe ahh, asalkan kau ade kat sebelah akuu :* Serious aku rindu kau
gile nak mati! Aku sayang kau gile taik kucing! Aku rindu kau yang dulu :/ Aku nak kau yang dulu :/
Aku nak kau yang selalu care pasal aku, sayang aku, selalu pujuk aku sampai fedup. Mane pegi kau
yang duluu? Mane pergi ________________ yang dulu? Mane pegi sayang kau dekat aku? K semue tu kau
dah campak kat logi kann? Kau dah malas nak amek tau pasal aku lagi. Hm, I sad for who you now :'(

Hahahahahaha, kesian dekat sape yang percaye cakap aku tuu xD Weyh aku mane ade
pakwe weyhh. Aku still single aaa. Aku belum jumpe lagy sape yang boleh menambat 
haty aku sepenuh jiwa dan raga And aku tak ready lagi nak couplecouple nie. Tapy kekadang 
jealous jugak tengok sweetsweet couple nie :> Hahaha biaselah lumrah manusie ^^ Allah 
jadikan manusia ni dengan pasangannye sekali so, tunggu jelah selagi boleh tunggu :) Tapy orang
orang tue, cikgu aku, ibu ayah aku, pakcik makcik aku, kaum kerabat aku semue aa kan,
selalu cakap 'kalau tak berusaha macam mana nak dapat' hewhew >< K selain dari menunggu jodoh 
tu datang, berusaha aa siket. Haha ayat peribahase aku dah keluar dahh ^^ Jadi ape yang perlu
kita buat sekarang ni ialah belajar bersungguh sungguh! Balas jase ibubapa kitee >< Fuyooo aku
dah jadi anak mithali aaa, terer siaakk :P Renung renungkan dan selamat beramal :D

Hm, k actually aku tak tahu nak cerita apee. Aku bosan tengok blog aku ni
kadangkadang, same je enn. Aku pun tak tahu ape yang aku cerite niee. Tittle gn
post aku pun takde kene mengene langsung enn? Hehe >.- Merepekmerepekmerepek ^^v
 K byee, takecaree, imissyouu, iloveyouu, imissyouu, iloveyouu foreverrrrr everrrrr nd everrrrr :*   


Older Post | Newer Post
♡ Disclaimer ♡


Hye and Assalamualaikum. Eny here ♥ Have visited my blog don't forget to follow okay. Please respect my blog. One more thing, please don't be a copycat! Im only ordinary person. Thank You ^_^


Navigations!

Diary Nur Enysafiha I Love You




Speech!


What you did, you get back. What goes around comes around :)

anie