//Forever Imperfect
RM 100

Friday, November 18 @ 22:43 | 0 Comment [s]

Yeahh ! Ramai gile nak update status psal RM100 nie dkt fb kann ? ngat korang je bolee ? Aku pon bole lha , tapi bukan dkat fb lhaa , dkat blogg je . Buad semak je update dkat fb kan ? Dpat RM100 cam dpat RM1000 je dorang niee . Okay first memang tak saba nak amek 100 tuhh then bile da amek shopping lha kan HAHA ape lagyy xD Mama ckap duit tu bia aku yang pegang sebab Si Najib tu bagi kat akuu so , duit tuh hak aku lha kann Bhaha . 

Ngat duit tu nak pegi buad rambot , maklum lhaa rambot da mcam Hantu Kak Limah Balik Bandar #Mcam banda sangat je aku niee :D Tapy mama suroh beli barang sch , so aku beli lhaa . Tapy aku beli beg jehh RM80 #Cehcehh cam nak menunjuk je aku beli beg mahal Hee , padahal takde lha mahal sangat kann ? Saje nak tunjok gedikk . Eyakss .  Lbey tuh aku pegi beli kasot Wedges tapy kongsi duit ngn kaka aku lha HAHA . Kasot tuh lawa babee sebab tuh aku beli . Tapy bile da beli tu rase cam membazer pulakk . Huhh ! Mampui tak layann . Takpe lhaa , bak kate Eny Skyer ' ade hikmah disebalik ape yang kite beli tuh ' kann ?

Okayy , aku dpat duit tuh hari jumaat , lambat kann ? Orang laen sume dpat cpat , aku je dpat lambat . Cehh takde lhaa , budak form1 sch aku memang kene amek hari jumaat tapy ade yang da tak saba tu pegi amek hari selasee . Puki betol lha ! Mane aci weyhh ! Korang dpat cpat , aku dpat lambat ! Mara nie mara niee x) Acecehh takde lhaa , just joke okee . Kalau tak bole gurau pegi masok gue sanee , ddok sorang sorang lagy Aman Damai lagy Sunyi Sepi . Kwan lha kau dengan dinding , tu pon kalau ade dinding . Setahu aku gue mane ade dinding kan ? Batu dengan binatang yang tidak aku sukai adelahh Heeee

Niee nak bagitau niee , aku kan dpat hari jumaat , jumaat jugak abess . Whoahh ! Boros kan akuu ? Baru tau kee ? Muehehehe -,- Aku nie memang tak boleh pegang duit . Yelahh , budak jakon tak pena pegang duit memang cam tuu , tak geti nak simpan langsong . Eleyhh setakat RM100 , bukan nye bnyak mne pon . Kalau RM1000 yelahh , bole aku shopping banyak banyak #Bole lingkop nanty HAHA.  Alah aku niee belagak pulak , orang dah bagi tu amek jela . Bla lha kau Eny ! Huhh ! Ngengade ! Ehh suke aty aku lhaa , susah kan kau kee ? Tak kan ? Tak kann ? Grr gedik nye akuu --' Yeee aku seda aku gedikk , korang tak payah lah nak tego akuu . Tapy tego tu kan bagos untuk kesihatann . So , sape nak sehad tego lah aku sepuas puas haty korang kayy ?

 Mak aku balik jeh mak aku tanyee ' da amek duit RM100 tu ? ' then aku ckap lhaa ' dah , pagi tady ' . Mak aku tanye lagy ' beli ape gune duit tuu ? ' aku ckap ' beli beg ngn kasot jee ' . Mak aku tanye lagy ' beli kasot apee ? ' aku cakap ' beli wedges ' . Banyak tanye pulak mak aku nie kan ? Bagos lha tuu , Prihatin name nyee . Huhh ! Naseb baik mak aku tak bebel --'  Selamat selamat , fuhh kanan fuhh kiri fuhh depan fuhh belakang fuhh atas fuhh bawahh :D

#Ayat tunggang langgang kann ? Hahaha . Abaikan jee , buad buad pham xP


Older Post | Newer Post
♡ Disclaimer ♡


Hye and Assalamualaikum. Eny here ♥ Have visited my blog don't forget to follow okay. Please respect my blog. One more thing, please don't be a copycat! Im only ordinary person. Thank You ^_^


Navigations!

Diary Nur Enysafiha I Love You




Speech!


What you did, you get back. What goes around comes around :)

anie