//Forever Imperfect

Wednesday, June 1 @ 04:57 | 0 Comment [s]

kenapa saya selalu DIPERSALAHKAN dan DISALAHKAN? tiap tiap hari saya mesti disalahkan, saya rasa saya ni terlalu banyak sangat buat salah. banyak sangat ke salah saya ni? saya tahu setiap manusia MESTI melakukan kesalahan atau kesilapan tidak kira lah sama ada kesilapan besar ataupun kecil. saya ni manusia biasa juga, tetapi mereka memarahi saya seolah olah saya telah melakukan satu kesilapan yang sangat BESAR.

                                 corat coret eny abd rahman 


Older Post | Newer Post
♡ Disclaimer ♡


Hye and Assalamualaikum. Eny here ♥ Have visited my blog don't forget to follow okay. Please respect my blog. One more thing, please don't be a copycat! Im only ordinary person. Thank You ^_^


Navigations!

Diary Nur Enysafiha I Love You




Speech!


What you did, you get back. What goes around comes around :)

anie